sreda, 4. september 2013

ÖBB flota se bodo postopoma razširili od leta 2015 s 100 novih lokalnih in regionalnih vlakov Desiro ML

Minister za promet Doris Bures in ÖBB izvršni direktor Christian Kern predstavila danes, zunanja in notranja oprema za naslednjo generacijo ÖBB-flote v lokalnem in regionalnem prometu. V januarju ÖBB vlaki naročiti Siemens 100 S-Bahn in regionalnih vlakov. Novi Desiro ML pod imenom "ÖBB CityJet" biti na cesti, doseže najvišjo hitrost 160 km / h, in se odlikuje po posebno visoko stopnjo udobja. Od konca leta 2015 se uporablja v zveznih deželah Dunaja, v Spodnji Avstriji, Zgornji Avstriji in Štajerski CityJet postopoma. Končno sestavljanje poteka v lastnem delavnice ÖBB.


"Železniški prevoz je določen trend. Spletna postaja vse bolj hrbtenica dnevnih migrantov v mestnih območjih. V nobeni drugi državi EU, je toliko vozi po železnici v Avstriji in Avstrijci so med najbolj zadovoljnimi voznikov avtomobilov v Evropi. Zato vlagamo v okolju bolj prijazen promet, za več udobja in kakovosti za dnevne migrante, "je povedal minister za promet Doris Bures.Ministrstvo za promet in države Zgornja Avstrija, Spodnja Avstrija, Štajerska in Dunaj vlagajo v tej pobudi kakovosti za vozače skupno 550 milijona evrov, 90%, ki prihajajo iz Ministrstva za promet.


Naraščajoč trend v prvi Pol leta: okoli 4% več potnikov

"Naraščajoče število potnikov v prvi polovici leta 2013 za približno 4%, v primerjavi s prvo polovico leta 2012, so delno posledica izboljšanja kakovosti železniškega voznega parka. Zato bomo nadaljevali posodobitev flote ÖBB vozila. Kaj je railjet za promet na dolge razdalje, kar je CityJet za množični prevoz, "pravi Christian Kern, predsednik uprave ÖBB-Holding AG.


Koncept zasnove ustvarja nov standard v evropsko prometno

Potekala v rdeče-belo-rdečih nizov so ustvarili z razsvetljavo in oprema naglasi različne namene, kot so komunikacija, delo, počitek. Področje storitev zagotavlja prostor za invalidske vozičke, sprehajalci in kolesa. Ukvarjati z ÖBB drugačne potrebe potnikov.

Vsak sedež je opremljen z bralno svetilko, vtičnico in zložljiva laptop mizi. Z komfortni sedeži, ki so narejeni na osnovi rezultatov testov ÖBB temeljijo na, se ustvari dovolj velik prostor za noge.Sedeže imajo nastavljiv sedež, ergonomski vzglavniki in naslonjala za roke. Poleg tega bodo vlaki opremljeni z do 26 "wide-screen informacij, ki jih bo dala potnikov pomembne informacije o njihovem vožnjo.

Na splošno posebno pozornost sveže barve, kakovostnih materialov in zasnove razsvetljave je bila dana v celotno načrtovanje. Branding in notranje opreme so izdelani z Dunaja oblikovalskega podjetja, Spirit slog.


ÖBB CityJet v dveh različicah

Ko je ÖBB CityJet sedežna električni pogon vozilo, ki ima v S-Bahn različico svojih 244 sedežev in v različici, regionalnem železniškem več kot 259 sedežev. Od 100 vlaku določa odredil so namenjene za regionalni promet v Spodnji Avstriji, Zgornji Avstriji in Štajerski 30 za storitve S-Bahn na Dunaju in okrog Avstrije in Spodnje Avstrije in 70. Poseben poudarek je bil namenjen dostopnosti vozila - bodisi z širokimi portalov, odprti in mirni prehodi ali večji barvni kontrast za slepe in slabovidne. Udobne nizkopodnih vhodi zagotovi lahek dostop brez klančin za uporabnike invalidskih vozičkov in družin s vozičke. S-Bahn prejela šest, regionalni vlaki štiri vrata na vstopni strani. Zaradi svoje zasnove, lahko vlak je razširil tudi kasneje, če je potrebno dodatno vozilo.